Viva forever....part 2




Pada hari kejaqdian pagi2 buta aku dah bangun..excited le sebab nak pasangkan speaker & amp; player baru kat viva tu..selepas hantar wafiq comel & yaya, aku pun pergilah ke kedai aksesori yg dekat dengan tempat kerja aku tu...sampai jer..aik? tutp lagi..biasanya pagi2 buta pun memang kedai tu dah buka.aku pun gi la masuk parking dulu..masuk ofis dulu..kejap2 keluar intai kedai tu buka ke blm..sampai kesudah tak buka..hai, time kita nak ni la dia tak buka pulak.kalo time tak nak, buka awal la plak..

jadi aku yang dah tensen + tak sabar ni, terus start kereta gi pusing2 cari kedai aksesori lain. jumpa 1 kedai lagi, pun tutup jugak..cari lagi, dan lagi dan lagi....akhirnya..jumpa la jugak sebuah kedai dekat dengan bulatan ladang (org ganu tahu la kedai ni)..terus aku jadi customer pertama kedai tu..upah pasang rm30..aku pun ok jer la..

selepas setengah jam gak menunggu, akhirnya siap la jugak upgrade sistem audio vivaku..dan gini le rupanya bila dah siap..












tapi part ni jer yg tak best skit. dah ada calar masa pasang player tu..nasib baik kat celah suis tu je. tak la sakit sgt mata mandang...





Aku pun balik ofis dengan pasang cd kat player baru tu,.. boleh tahan la bunyinya..tapi xde la sampai bunyi deboom deboom macam kereta yang pasang subwoofer dalam bonet tu. kiranya dah cukuplah untuk telinga aku ni..sampai kat kerja, kedai aksesori yg mula2 aku gi tu dah pun bukak, aku pun lalu je la depan kedai tu sambil pasang lagu kuat2..hah amik kau, takder rezeki korang nak dapat duit aku,,huhuhu...tokey kedai tu tgk aku pun semacam je lepas tu..hehe...

Ha, lepas ni aku nak cerita pasal spoiler plak..apa itu spoiler? stay tune..hehehe...:D






.

4 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

Post a Comment
Previous Post Next Post