03 . 02 . 2010

Alhamdulillah...infiniti syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana dgn limpah kurnia Nya aku masih lg bernyawa pagi ni..masih lg berkesempatan meraikan ulang tahun yang ke 28..syukur aku masih mampu meghirup udara segar ciptaan Allah..syukur masih lagi di beri kesempatan merasakan kebahagiaan hidup di dunia ini yg tidak terhingga...alhamdulillah..

Walaupun Allah memberi ku kesempatan untuk menyambut ulang tahun kelahiran yg ke-28 ni..ini bermakna semakin dekatlah waktu pertemuan aku dengan Allah SWT. Entah sampai bila lagi masih boleh menghirup udara,merasa nikmat hidup berkeluarga,punya suami dan anak,punya emak ayah dan adik2..berulang alik setiap hari ke tempat kerja. Sampai bilakah aku akan sempat merasai semua ini?

Adakah aku akan mati dalam ketaatan? Atau mati dalam keingkaran?
Segala kudrat yang ada, segala tenaga yang masih wujud, dengan umur yang masih berbaki, dengan waktu yang belum luput,akan aku gunakan semuanya di dalam usia yang masih ada ini hingga segalanya kering sekering-keringnya.
Semoga aku dalam redha-Nya. Biar mati dalam keadaan benar-benar menjadi hamba yang tunduk dan taat kepada-Nya.
Doa aku pada pertambahan usia ini...
“Ya Allah, kurniakanlah aku taat..jadikan lah aku hamba yang taat pada segala perintahmu..limpahkan lah aku dgn jutaan kebahagiaan..jadikanlah aku seorang isteri yang solehah,patuh pada perintah suami..jadikan aku seorang anak yang akan terus berbakti pada ibu bapa sehingga ke akhir hayatku..cekal kan hati ku dalam mendidik anak ku..ku pohon agar anak ku Tg Ahmad Wafiq di lahirkan untuk menjadi hamba yg tunduk pada Mu ya Allah..anak yg patuh pada ibu dan ayahnya..amin ya rabbal alamin..”

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post